Forum gra karciana Strona Główna gra karciana
War of Tanks
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

122mm i 152mm

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum gra karciana Strona Główna -> ZSRR
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JaneCobbsHat




Dołączył: 30 Lis 2013
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 8:20, 20 Lip 2014    Temat postu: 122mm i 152mm

Myslalem jeszcze o jednej zmianie, Ruskie dziala 122mm i 152mm strzelaly pociskami rozdzielnego ladowania (znaczy pocisk ladowany oddzielnie od ladunku miotajacego) przez co bardzo spadala szybkostrzelnosc. Moze jakis maly nerf?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
voytech
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 2548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:14, 20 Lip 2014    Temat postu:

W sensie pociski rozdzielnego ładowania = -10% do Ataku?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PawlusSidewinder




Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 1825
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:42, 20 Lip 2014    Temat postu:

Hehe, rzeczywiście, Jane jest dokładny Wink 152 mm np. z ISU to faktycznie wariacja haubicoarmaty ML-20, nie miała zespolonego ładunku. W praktyce szybkostrzelność spadała ogromnie, do rzędu np. 2-3 strzałów na minutę. Taki Tygrysek wypluł w tym czasie 6-7. Ciężko to oddać w grze, 10% to niby niewielki nerf, z drugiej strony jakiś jest! Jak to zrobić inaczej nie wiem...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
voytech
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 2548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:10, 20 Lip 2014    Temat postu:

Gdyby nie Jane (chociaż chyba bardziej prawidłowo byłoby "gdyby nie Hat?), to to forum już dawno przerodziłoby się w blog, w którym dyskutuję sam ze sobą. Było owszem wielu ludzi, ale się zniechęcili/znudzili i odeszli. A Jane (Hat?) jest jedną z dwóch osób, które niezależnie od wszystkiego trafią do Creditsów.
Cholerny IS po dwóch strzałach musiał przez dwie minuty wietrzyć cały czołg, tyle było gazów w środku.
Jak to oddać, nie wprowadzając szybkostrzelności?
Tylko modelując Atak.
W pierwotnej wersji, gdy WoT był bitewniakiem z milionem parametrów było coś takiego (miało się przykładać miarkę i sprawdzać po jakim kątem trafiło się przeciwnika, nie co do stopnia, ale co do przedziału 30/60/90 stopni). Czytałem jednak o produkcji gry planszowej "Game of Thrones" (która dla mnie jest wzorcem metra) i zalecili uproszczanie wszędzie, gdzie się da.
Stąd np. Atak obniża "niemanie" wieży, a podwyższa "manie' stabilizatora (nieliczne czołgi). Szybkostrzelność można więc modelować +/- 10% do Ataku. To sporo, jak pokazała praktyka.
Tylko, że bardzo ciężko byłoby znaleźć informacje o szybkostrzelności wszystkich pojazdów w grze. Nawet niemożliwe. Albo byłyby to dane "z grubsza", np. 3-5/minutę.
Jane (Hat?) i tak już wprowadził niemałą rewolucję przy zmianie z 0.2x na 0.3, wprowadzając sporo nowych parametrów do modelowania Ataku/Obrony (zobacz posty "wniosek racjonalizatorski" w sekcji Zasady gry).
Z obecnych dylematów mam dwa:

lotnictwo:
http://www.waroftanks.fora.pl/zasady-gry,3/lotnictwo,196.html

brak rozróżnienia pomiędzy 7,62 mm a 20 mm:
http://www.waroftanks.fora.pl/zasady-gry,3/lista-zmian-co-nowego,22-15.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JaneCobbsHat




Dołączył: 30 Lis 2013
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:28, 20 Lip 2014    Temat postu:

No jakies 10% nerf do ataku mysle byloby ok. Zwlaszcza ze poza szybkostrzelnoscia i wietrzeniem to jeszcze malo amunicji ten pojazdy zabieraly i byly ciasne, zwlaszcza IS-3.

Dziekuje za mile slowa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum gra karciana Strona Główna -> ZSRR Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin