Forum gra karciana Strona Główna gra karciana
War of Tanks
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gąsienice

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum gra karciana Strona Główna -> Zasady gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Micpat




Dołączył: 30 Lis 2013
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:23, 04 Paź 2014    Temat postu: Gąsienice

Jak wiemy sam parametr gąsienice jest zbyt nie dokładny, są szersze i węższe ich wersje, niemieckie czołgi oprócz (generalizując) pzkpfw.V oraz VI, czyli Tygrysa i Pantery, miały raczej wąskie gąsienice, co sprawiało, iż gorzej radziły sobie w terenie niż ich Radzieckie, czy Amerykańskie odpowiedniki, o ile teraz nie ma z tym problemu, to przy ataku na ZSRS będzie, przydałyby się jakieś kary, np. jeśli walczą na bagnistym, błotnistym terenie to -1, do obrony i ataku, gdyż zmniejsza się manewrowość w stosunku do innych maszyn, a jak wiadomo manewr to klucz do zwycięstwa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PawlusSidewinder




Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 1825
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:11, 04 Paź 2014    Temat postu:

Wąskie też miały swoje zalety, zależnie od terenu, parametr działałby więc w dwie strony. Jak mówisz - na kopnym śniegu/błocku szerokie były Jedynie Słuszne Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
voytech
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 2548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:50, 07 Paź 2014    Temat postu:

Mogę zmodyfikować algorytm wyliczający ruch o gąsienice, ale według jakich kryteriów?

Nie chcę przerzucać na gracza kolejnego parametru, z którym musi się borykać.

Gra może być dowolnie skomplikowana w tworzeniu, ale maksymalnie prosta w graniu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PawlusSidewinder




Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 1825
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:18, 07 Paź 2014    Temat postu:

Tylko i wyłącznie na etapie tworzenia, wiadomo. Nie wiem na ile zróżnicowany będzie teren i jego wpływ na grę podczas takiej chociażby Barbarossy, ale można per scenariusz modelować karty, że np. te z szerokimi gąsienicami mają +5% do ruchu czy czegoś tam... Na etapie obliczeń.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum gra karciana Strona Główna -> Zasady gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin