Forum gra karciana Strona Główna gra karciana
War of Tanks
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wniosek racjonalizatorski #4 - obsluga wiezy.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum gra karciana Strona Główna -> Zasady gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JaneCobbsHat




Dołączył: 30 Lis 2013
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 5:46, 24 Gru 2013    Temat postu: Wniosek racjonalizatorski #4 - obsluga wiezy.

W wiezy powinno znajdowac sie trzech zalogantow; dowodca, celowniczy i ladowniczy. Dwoch to zle, jeden to bardzo zle. Czolgi francuskie sa tutaj swietnym przykladem. Proponuje x.9 atak jezeli wieza dwu osobowa. Proponuje x.7 atak jezeli wieza jest jednosobowa.

Dodatkowo zawsze lepiej miec wieze niz jej nie miec. Nie mozna argumentowac ze Ferdyannd i Tygrys II powinne miec taki sam atak, albo ze PZ IV z dluga lufa powinien miec ten sam atak co Stug III, nie mowiac juz o Marder, albo Pantera powinna miec taki sam atak co J Panzer IV. Proponuje x.8 atak dla pojazdow bezwiezowych.

No dobra, to by bylo na tyle, niech dyrekcja decyduje.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JaneCobbsHat dnia Wto 5:51, 24 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
voytech
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 2548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:31, 24 Gru 2013    Temat postu:

Posiadanie lub nie wieży jest łatwe to określenia. Gorzej z ilością załogantów w niej siedzących. Masz takie dane? W moich źródłach jest liczba załogi, ew. wymienione ich funkcje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JaneCobbsHat




Dołączył: 30 Lis 2013
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:15, 24 Gru 2013    Temat postu:

Na pewno da sie poznajdowac. Po swietach pododaje do karrt Niemiec.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
voytech
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 2548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:29, 27 Sty 2014    Temat postu:

Mamy problem.

Pierwotnie było:
StuG III Ausf. G 11/8/9
T-34 model 1940-1943 7/9/8

Obecnie jest:

StuG III Ausf. F-G 8/8/8
T-34 model 1940-1943 6/10/8

co oznacza, że TD uzbrojony w 7,5 cm StuK 40 L/48 nie jest w stanie zniszczyć T-34. Dopiero 7,5 cm PaK 42 L/70 lub 8,8 cm to umożliwia. Niedobrze.

Na Atak StuGa wpływa negatywnie brak wieży, który zabiera mu 20% (obniżając z 11 do Cool.
Dodatkowo Obronę T-34 zwiększa o 10% posiadanie 2 km (zwiększając z 9 do 10).

Chcę tak zmienić algorytm, by StuG był w stanie zniszczyć T-34.
1) Jeśli zmniejszymy karę za brak wieży do 10%, wtedy StuG będzie miał Atak 10. Nadal za mało przy zwiększonej obronie T-34.
Jeśli usuniemy karę za brak wieży, to będzie bez sensu. Zatem niech będzie 10%.

2) Trzeba zatem zmodyfikować kary/bonus za ilość km w sposób:
0 km - kara do Obrony 10% (jak dotychczas)
1 lub więcej km - bez kary do Obrony (obecnie 2km lub więcej dają +10%)

Hę?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez voytech dnia Pon 12:31, 27 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JaneCobbsHat




Dołączył: 30 Lis 2013
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:07, 27 Sty 2014    Temat postu:

No chyba tak trzeba zrobic.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum gra karciana Strona Główna -> Zasady gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin