Forum gra karciana Strona Główna gra karciana
War of Tanks
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Miasta

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum gra karciana Strona Główna -> Zasady gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
voytech
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 2542
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:21, 12 Gru 2013    Temat postu: Miasta

No właśnie, czy aby są to na pewno miasta?
A jeśli tak, to jakie? Miasto 1, Miasto 2 itd?
Czy może Berlin, Hamburg, Frankfurt, Koln?
Jeśli nazwami rzeczywistych miast, to inna musiałaby być kolejność na froncie zachodnim, a inna na wschodnim.
Poza tym co z miastami amerykańskimi?
Albo japońskimi?
Albo z walkami w Afryce? Przecież nie zajmuje się tam Berlina. Czy zatem różne miasta/sektory pod każdy ze scenariuszy?
Chyba, że to nie Miasta, a np. Sektory?
Nie Berlin, Warszawa, a Baza?
Albo Warszawa +4 sektory?

Eeee?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SerpentSierp




Dołączył: 29 Lis 2013
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:32, 12 Gru 2013    Temat postu:

Zmień miasta na prowincje i wszystko będzie cacy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaxDamageShot




Dołączył: 04 Gru 2013
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:41, 12 Gru 2013    Temat postu:

Kolega powyżej ma racje. Jak będzie walka na pustyni to też będą miasta??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
voytech
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 2542
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:34, 12 Gru 2013    Temat postu:

Baza i 4 Prowincje?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kubotok




Dołączył: 30 Lis 2013
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:39, 12 Gru 2013    Temat postu:

Dobry pomysł z prowincjami, daje dużo więcej możliwości do scenariuszy, powiedzmy bazę czasem da się przenieść na inna prowincję.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaxDamageShot




Dołączył: 04 Gru 2013
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:15, 12 Gru 2013    Temat postu:

Dokładnie, Baza i 4 prowincje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barnof




Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:16, 13 Gru 2013    Temat postu:

To ja mam inny pomysł.
Baza plus cztery obszary/prowincje, jak zwał tak zwał.
Do każdego scenariusza tworzymy karty obszarów, na przykład 10 dla każdego gracza. Karty te mają odzwierciedlac klimat scenariusza i specyfikę terenu. Każdy gracz losuje 4 karty i układa je dowolnie na swoich obszarach.
Przykładowe karty:
"Twierdza Modlin" - obrona x2
"Autobahn" - jednostki zmotoryzowane posuwają się o dodatkowe pole.
"Wzgórza Seelow" - bonus do obrony
"Pole minowe" - dodatkowa tura na przejście
"Depresja Al Qatara" - na polu mogą się zmieścic tylko dwie jednostki.
I co tam jeszcze dusza zapragnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
voytech
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 2542
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 1:41, 14 Gru 2013    Temat postu:

I to jest bardzo dobry pomysł i rozwiewa moje wątpliwości. Trzeba per scenariusz wymyśleć dla każdej ze stron "miasta" (nazywam z przyzwyczajenia).
Ponieważ są per scenariusz, mogą mieć awers i rewers zależny od strony, która je kontroluje (oprócz bazy).
10 na stronę to może za dużo (ograniczamy ilość kart). Zacznijmy od 5 na stronę per scenariusz. W przypadku Fall Weiss, od którego zaczynamy bazą dla Polski niech będzie Warszawa.
Co daje Polsce Warszawa? Hmmm, Obrona +1 dla wszystkich jednostek?
Drugim "miastem" może być Twierdza Modlin. Co daje?
Jakie trzecie?
Czwarte?
Piątym może być Westerplatte.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JaneCobbsHat




Dołączył: 30 Lis 2013
Posty: 586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:54, 14 Gru 2013    Temat postu:

Trzecim albo czwartym miastem moze byc Hel albo Kempa Oksywska, jaki bonus nie wiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
voytech
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 2542
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:40, 14 Gru 2013    Temat postu:

Ha! Można też zaczynać z określonymi wojskami zależnie od scenariusza. Np. w scenariuszu "Wacht am Rheim" w Bastogne od razu umieszcza się Spadochroniarzy, w "Fall Gelb" bunkry na pierwszej linii.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barnof




Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:19, 14 Gru 2013    Temat postu:

@!#!!%&!!! Napisałem się jak głupi i wywaliło mi neta. Wrrrr...
Będzie krótsza wersja posta, niestety. Moja propozycja robocza:
Są 2 karty baz rozkładane standardowo oraz 12 kart rozkładanych losowo rewersem i odkrywanych po wejściu jednostki na obszar przyległy; 4 neutralne, 4 dobre dla Polski, 4 dobre dla Niemiec.
Oto one:

Bazy są identyczne dla obu stron: +1 do obrony każdej jednostki

Westerplatte P: +1 do obrony jednej jednostki piechoty, N: brak
Modlin P: +2 do obrony jednej jednostki piechoty, N: brak
"Arsenał Rzeczypospolitej" w Stawach P: +1 do zasobów, N: brak
Górny Śląsk: P: +1 do obrony dowolnej jednostki, +1 do zasobów, N: brak

Autobahn (x2) - P: brak, N: pojazdy posuwają się o dodatkowe pole
Pomorze P: brak, N: +2 do ataku jednej karty czołgu.
Wschodnia rubież, tereny Polski zajęte przez Armię Czerwoną: P: po odkryciu tej karty Polacy tracą połowę zasobów, N: brak

Jordanów - pole bitwy
Kock - pole bitwy
Bzura - pole bitwy
Tomaszów Lubelski - pole bitwy

Może byc więcej kart, bo pomysły mam, ale drugi raz wszystkiego mi się nie chce pisac.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum gra karciana Strona Główna -> Zasady gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin