Forum gra karciana Strona Główna gra karciana
War of Tanks
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[artyleria] 15 cm sIG 33

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum gra karciana Strona Główna -> Niemcy / Chorwacja / Hiszpania / Rumunia / Słowacja / Węgry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
voytech
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 2548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:07, 26 Kwi 2014    Temat postu: [artyleria] 15 cm sIG 33



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez voytech dnia Sob 12:00, 26 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JaneCobbsHat




Dołączył: 30 Lis 2013
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:53, 26 Kwi 2014    Temat postu:

Swietnie ze dodajesz arty, czy beda inne? 88mm i jezeli to ktora? armata 100mm, armata 170mm, haubica 210mm? Co z armatami p-panc mniejszych kalibrow?

Jeszcze raz sugeruje powinna byc karta: ciagnik z dzialem 75mm p-panc i to sam dla 88mm p-panc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JaneCobbsHat




Dołączył: 30 Lis 2013
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:09, 26 Kwi 2014    Temat postu:

Nebelwerlfer?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
voytech
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 2548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:16, 27 Kwi 2014    Temat postu:

Artylerię uwzględniłem już przy obliczaniu siły piechoty.

Problem: jedynie z algorytmów modelowania czołgów jestem w pełni usatysfakcjonowany.
Lotnictwo i piechotę można by IMO lepiej wymodelować, ale nie mam pomysłu jak.

Na potrzeby Bitwy nad Bzurą (zobacz drugi post z "making of") dodałem artylerię holowaną (i transport piechoty). Założenie wstępne jest takie, że nie ma Obrony, wystarczy wjechać na pole zajmowane przez taką artylerię dowolną jednostką, by ją zniszczyć.
Z tego wynika, że gracze będą ją stackowali z piechotą (bo w Bzurze nie ma miejsca, by arta stała osobno, chyba, że coś wymyślę).
W związku z tym piechota będzie się cechować dużym Atakiem i słabą Obroną.

Nie wiem, jak to wpłynie na czołgi. Potrzeba dużo testów. Poza tym, zwykła artyleria musi być gorsza od samobieżnej. Ale jak?

Chciałbym uniknąć markerów, jeśli się da. Bo z markerami np. taki pomysł: atakowała w fazie Ataku, kładziemy marker - nie może już wspierać Obrony.
Albo: jeśli wspierała atak/obronę lub atakowała, kładziemy marker i w NASTĘPNEJ turze nie może się poruszać.

Tak więc, tu nie chodzi jakie artylerie dodam, tylko czy będą pasowały do istniejących reguł, albo czy uda się sprytnie te reguły zmienić, by całość była spójna i grywalna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum gra karciana Strona Główna -> Niemcy / Chorwacja / Hiszpania / Rumunia / Słowacja / Węgry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin